انجام فعاليتهاي امور فضاي سبزونظافت محوطه دانشگاه صنعتي شيرازدر سال ۱۳۹۴
كليات موضوع مناقصه
-موضوع مناقصه: انجام فعاليتهاي امور فضاي سبزونظافت محوطه دانشگاه صنعتي شيرازدر سال ۱۳۹۴
- مدت مناقصه: يك سال شمسي از تاريخ ۹۴/۱/۱ لغايت ۹۴/۱۲/۲۹
شرايط مناقصه :
۱-شركت كننده در مناقصه بايد ضمانت نامه بانكي معادل ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال به عنوان ضمانت شركت در مناقصه با اعتبار ۳ ماهه به نام دانشگاه صنعتي شيراز تحويل دانشگاه نمايد.
۲- برنده مناقصه پس از ابلاغ مي بايست حداكثرظرف مدت۳ روز نسبت به انعقاد قرارداد و ارائه ضمانت حسن انجام تعهد به مبلغ ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال ضمانت بانكي در وجه دانشگاه صنعتي تهيه و تحويل دانشگاه نمايد.
۳- در صورتي كه برنده مناقصه از انعقاد قرارداد و ارائه ضمانت حسن انجام تعهد در مهلت فوق،خوداري نمايد ضمانت شركت در مناقصه ضبط و با نفر دوم،قرارداد منعقد مي گردد و با نفر دوم نيز در صورت خوداري،به همين صورت برخورد مي گردد.
۴-شركت كننده در مناقصه موظف به رعايت قانون منع مداخله كاركنان دولت در معاملات دولتي مي باشد.
۵- تمامي محوطه دانشگاه و فضاي سبزدانشگاه و نوع كارها به رويت شركت كنندگان رسيده است و از تمامي موارد موضوع قرارداد مناقصه كه ضميمه اين برگه مي باشد مطلع گرديدند و حق هر گونه اعتراضي در اين خصوص را از خود ساقط مي نمايند.
۶-دانشگاه در رد يا قبول كليه پيشنهاد ها مختار مي باشد و انتخاب برنده مناقصه علاوه بر معيار قيمت با توجه به صرفه وصلاح دانشگاه صورت مي گيرد.
۷-شركت كنندگان بايد تمامي برگ هاي مناقصه را با نوشتن تاريخ مهر و امضاء نمايند.
شركت كنندگان بايد تمامي مدارك را به شرح ذيل داخل پاكت قراردهند.
پاكت الف : رزومه،مدارك صلاحيت شركت،كليه اوراق و اسناد مناقصه كه به مهرو امضاء شركت رسيده است.
پاكت ب : ضمانت نامه بانكي شركت در مناقصه
پاكت ج : فرم پيشنهاد قيمت
سپس شركت هر سه پاكت را به تفكيك تحويل دبيرخانه نموده و رسيد دريافت نمايد .
توجه : در صورتي كه پاكت الف يا ب كامل نباشد پاكت ج باز نخواهد شد و شركت كننده از ليست متقاضيان شركت در مناقصه حذف خواهد شد .
۸- برنده مناقصه مكلف است از تاريخ ۱۵ اسفند جهت تحويل گرفتن تجهيزات و آشنايي با كار در دانشگاه مستقر شوند.
شرايط مناقصه امور فضاي سبز و محوطه دانشگاه صنعتي شيرازدر سال ۱۳۹۴
- شركت مي بايستي حداكثر تا پايان وقت اداري ۹۳/۱۱/۲۷ مدارك شركت در مناقصه را به دبيرخانه دانشگاه تحويل و رسيد دريافت نمايد .
- تعداد نيروهاي مورد نياز ۱۶ نفر بصورت تمام وقت مي باشند كه توسط شركت معرفي مي گردند و پس از تاييد دانشگاه ،بكار گرفته خواهند شد.هر گونه بكار گيري نيرو بايد به تاييد دانشگاه برسد و دانشگاه هيچ گونه تعهد استخدامي نسبت به نيرو هاي بكار گرفته شده ندارد.
- پيمانكار موظف است يك نفر نيروي(مرد ) مهندس فضاي سبز يا باغباني با تجربه يا يك فرد با تجربه كاري مفيد در فضاي سبز و مورد تاييد دانشگاه جهت سرپرستي و ساماندهي نيروهاي شركت بطور تمام وقت معرفي نمايد. حقوق و مزاياي اين فرد بر عهده پيمانكار است.در صورت مرخصي اين فرد،پيمانكار موظف به جايگزيني فردي ديگر با مشخصات مذكور مي باشد.
- موضوع قرارداد عبارت است از انجام كليه امور مربوط به فضاي سبز و نظافت محوطه دانشگاه و منازل سازماني با تعداد ۱۶ نفر و غير قابل تعديل ميباشند. .پيمانكار مي تواند در صورتي كه نيرويي كم كاري و يا خطاي اداري وكاري داشته را اخراج نمايد و پيمانكار نيروي جايگزين( به تاييد دانشگاه ) معرفي نمايد.و هرگونه پاسخگويي به اداره كار به عهده پيمانكار مي باشد.
- در صورتي كه در خصوص كار مرتبط با موضوع مناقصه،هر گونه نقصان چه در بخش فضاي سبز و يا در بخش محوطه كه با گزارش مكتوب ناظر دانشگاه اعلام مي گردد،پس از محاسبه زيان وارده به دانشگاه از مبلغ پرداختي به شركت در پايان هر ماه كسر مي گردد.
- دانشگاه هيچ تعهدي در قبال نيرو هاي شركت نداشته و فقط پرداخت هاي قانوني به شركت پس از كسر كسورات قانوني و با توجه به ارائه اسناد توسط پيمانكار بعهده دانشگاه خواهد بود.
- برنده مناقصه مي بايستي توانايي حداقل پرداخت سه ماه حقوق كاركنان و هزينه هاي مورد مناقصه را داشته باشد.
۹ – شركت موظف است حداكثر تا پايان هرماه حقوق و مزاياي پرسنل و همچنين كسورات وام صندوق امام رضا ،كسورات بيمه عمر و تامين آتيه و بيمه تكميلي و ساير موارد را پرداخت نمايد. در غير اينصورت به ازاي هر روز تاخير در پرداخت، دانشگاه مي تواند مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ريال جريمه از مطالبات شركت كسر كند.
۱۰-شركت موظف است در پايان بهمن ماه،علاوه بر حقوق و مزايا،عيدي،سنوات و پاداش پرسنل را پرداخت نمايد.و در پايان سال با تمام نيروها تسويه حساب كامل نموده و اسناد آن را تحويل امور عمومي دانشگاه نمايد.
۱۱-دانشگاه پس از دريافت اسناد مالي پرداخت حقوق،بيمه،ماليات و ساير موارد قانوني از شركت،بر اساس نامه رضايت عملكرد شركت توسط ناظر دانشگاه نسبت به پرداخت مبلغ قرارداد بصورت ماهانه پس از كسورات قانوني،اقدام خواهد كرد.
۱۲-شركت مي تواند براي بيمه تكميلي پرسنل ،با هماهنگي امور رفاهي دانشگاه از بيمه تكميلي دانشگاه استفاده نمايد.
۱۳-پيمانكار موظف است كليه مقررات بهداشتي و ايمني لازم را رعايت و بر حسن اجراي مقرارت و استفاده از پوشاك مخصوص نظارت نمايد. هر گونه سهل انگاري تبعات و خسارت ناشي از عدم اجراي اين موضوع به عهده پيمانكار مي باشد .
۱۴-تعهدات پيمانكار در ارتباط با حفظ و نگهداري فضاي سبز و نظافت محوطه :
پيمانكار متعهد مي گردد كليه عمليات ايجاد، حفظ و نگهداري فضاي سبز را بر اساس اصول علمي و با بهره گيري از پرسنل فضاي سبز انجام دهد و همچنين موارد زير به عهده پيمانكار مي باشد و دانشگاه در اين خصوص هيچ گونه مسئوليتي نخواهد داشت: چمن زني،آبياري گياهان،دفع آفات و امراض،پيرايش درختان،دفع علفهاي هرز،پاكني به موقع اطراف ريشه درختان،آماده سازي باغچه هاي گل هاي فصلي وكاشت گل هاي فصلي در آن،آماده سازي خزانه وتهيه نشاءگلهاي فصلي،حفظ و نگهداري شبكه آبياري قطره اي موجود،بهسازي،نگهداري و جايگزيني و كاشت درختان مختلف در محوطه فضاي سبز،انجام اقدامات لازم به منظور حفاظت ازتمامي فضاي سبز دانشگاه در برابر سرما ،برف ، باران وغيره،پشتيباني از كليه قسمت هاي فضاي سبز،انتقال روزانه ضايعات باغباني به مكاني در شمال دانشگاه و انتقال به موقع به خارج از دانشگاه،امور گلخانه (توليد گل جهت فضاي دروني و بيروني ساختمانهاي دانشگاه و توليد گل جهت فروش ) و انجام امور مربوط به فضاي سبز سايت صدرا با نيروهاي موجود .برداشت محصول، ساير امور مربوط به فضاي سبز كه توسط دانشگاه تعيين مي گردد،نظافت كامل محوطه دانشگاه و منازل سازماني و راه پله هاي منازل سازماني به جز نظافت محوطه خوابگاه دختران و پسران از وظايف پيمانكار مي باشد.
لازم به توضيح است عواقب قانوني و جبران خسارت هر گونه حادثه احتمالي و آتش سوزي بر اثر تجمع ضايعات فضاي سبز،علفهاي خشك و ساير موراد مربوط به فضاي سبز به عهده پيمانكار مي باشد .
۱۵- تهيه خاك،كود،سم،بذر،نهال،گلدان،جارو فراشي و موراد مربوط به نظافت محوطه به عهده دانشگاه خواهد بود.
۱۶- دانشگاه دستگاههاي زير را سالم تحويل شركت داده و سالم تحويل خواهد گرفت .تراكتور-تريلي-سمپاش-موتور باد-سنگ فرز-موتور جوش-سنگ سمباده-خويش-پنجه غازي-گاري –شيلنگ-بيل –داس- كلنگ- دستگاه چمن زن-اره برقي- شمشاد زن-محوطه جهت حمل ضايعات. تعميرات جزيي دستگاههاي مذكور بعهده پيمانكار بوده و تعمير موتور تراكتور در صورتي كه بر اثر سهل انگاري نباشد بعهده دانشگاه خواهد بود.
۱۷- لباس كار-كفش-دستگش-ماسك-لوازم ايمني و ساير امكانات فردي مورد نيازپرسنل بعهده پيمانكار خواهد بود .
۱۸- در صورت نياز دانشگاه به افزايش حجم كار بيشتر و نياز به تامين نيروي انساني بيشتر،پيمانكار موظف به بكارگيري نيروي جديد با تاييد دانشگاه مي باشد.ضمنا با توجه به افزايش نيرو،مبلغ قرارداد بر اساس قرارداد و مقررات موجود و قوانين اداره كار اصلاح مي گردد.
در صورت نياز به اطلاعات بيشتر در ساعات اداري ( از شنبه تا چهارشنبه )با مدير امور عمومي دانشگاه آقاي مهندس محمديان فر به شماره ۰۹۱۷۷۱۵۰۸۳۳ و آقاي صادقي به شماره ۰۹۱۷۹۱۷۸۲۵۲ تماس بگيريد.
نام شركت:
نام و نام خانوادگي نماينده شركت :
مهر و امضاء:
متن مناقصه جهت پرینت و امضاء شرکت
فرم مشخصات شركت متقاضي در مناقصه امور فضاي سبز و محوطه دانشگاه صنعتي شيرازدر سال ۱۳۹۴
فرم پيشنهاد قيمت شركت در مناقصه نگهداري امور فضاي سبز دانشگاه صنعتي شيراز در سال ۱۳۹۴